راهنمای خرید قفل برای درب حیاط

هلدینگ گلدن گیت از سال 84 در زمینه فروش درب‌های اتوماتیک، آیفون تصویری، دوربین مداربسته و هوشمندسازی ساختمان فعالیت دارد.

راهنمای خرید قفل برای درب حیاط

راهنمای خرید قفل برای درب حیاط

هنگامی که قصد خرید قفل برای درب حیاط را دارید، بدیهی است که به دنبال قفلی هستید که ایمن، مقاوم و کاملاً با مدل درب شما سازگار باشد.
 
همچنین، اگر نحوه نصب قفل درب حیاط را نمی دانید، توصیه می کنیم قفلی را انتخاب کنید که نصب آن آسان باشد، در غیر این صورت باید یک قفل ساز حرفه ای استخدام کنید.
 
طبق تجربه ما، بهترین قفل های امنیتی برای درب های خارجی از نظر امنیت، قفل هایی هستند که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، همچنین باید به ضخامت آن نیز توجه شود.
 
به همین ترتیب، به قیمت قفل درب حیاط نیز توجه کنید و یکی را انتخاب کنید که به دلیل نسبت کیفیت به قیمت آن متمایز است.
در این مقاله از اسمارت کو ما می خواهیم به شما در انتخاب قفل برقی برای درب حیاط توضیحاتی دهیم تا بتوانیم به شما در انتخاب بهترین قفل برقی درب حیاط کمک نماییم.

 

قفل امنیتی برای درب های حیاط چه مزایایی دارد؟

اگر در مورد مزایای قفل های امنیتی برای درب های خارجی صحبت کنیم، اولین موردی که بالاتر از بقیه برجسته می کنیم امنیت است و این نوع قفل ها محافظت از خانه شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا احساس آرامش و بی خیالی بیشتری داشته باشید.

 

با قفل درب حیاط می توانید از هر گونه  دسترسی به خانه به راحتی و با ضمانت کامل محافظت کنید.

 

همچنین لازم به ذکر است که آنها حریم خصوصی بیشتری را به شما ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که از خانه خود لذت ببرید بدون اینکه نگران باز کردن درب باشید.

 

ویژگی های قفل برقی درب حیاط

قفل های درهای بیرونی با قفل هایی که معمولا در داخل خانه داریم بسیار متفاوت است. اینها علاوه بر محافظت از وسایل شخصی و اشیاء قیمتی، برای اطمینان از ایمنی اعضای خانواده طراحی شده اند.

 

بنابراین، قفل های فضای باز استحکام و مقاومت بیشتری دارند. علاوه بر این، آنها مکانیزم داخلی پیچیده تری دارند که از اجبار آنها جلوگیری می کند. به همین دلیل، اکثر آنها دارای چفت های امنیتی هستند که در اعماق چارچوب در قرار می گیرند.

 

در مورد طرح های آنها نیز تنوع زیادی وجود دارد. شما می توانید قفل های درب بیرونی را پیدا کنید که از نظر ظاهری ساده یا ظریف و همچنین کوچک و بزرگ هستند. بنابراین، انتخاب بهترین قفل برای درهای خارجی به و نیازهای خاص شما بستگی دارد.

 

در صورتی که نیاز به بهبود امنیت و حفظ ظاهر مدرن درب ورودی خود دارید، قفل های برقی زیبا با روکش های فولادی ضد زنگ را توصیه می کنیم. از طرف دیگر، اگر ظاهر برای شما کمترین اهمیت را دارد، قفل درب بیرونی ساده ای را انتخاب کنید که امنیت مورد نیاز شما را تامین کند.


ویژگی های قفل برقی درب حیاط

انواع قفل برای درب های حیاط

برای سهولت در خرید قفل درب خارجی، انواع آنها را توضیح می دهیم و چگونه آنها را متمایز کنیم. این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که برای خرید با اطمینان به کدام مدل نیاز دارید.

 

قفل های برقی با توجه به سطح امنیتی آن:

قفل های برقی امنیتی اولیه

این قفل های درب حیاط از یک سیستم پیچ و مهره ساده ساخته شده اند. چفت های امنیتی آن کوتاه است و روکش های آن به اندازه سایر مدل ها مقاوم نیست.

 

شایان ذکر است که اگرچه آنها تا حدی امنیت را فراهم می کنند، اما سازوکار آنها در دست هر کسی که بخواهد به زور وارد شود، معصوم نیست. بنابراین، آنها معمولا ارزان ترین در بازار هستند.

 

این نوع قفل درب های خارجی را می توان در محله های امنی که نیازی به حفاظت اضافی نیست نصب کرد. به همین ترتیب، اگر یک دروازه در جلوی در خود دارید، می توانید آنها را با قفل هایی برای درهای آهنی بیرونی ترکیب کنید که امنیت بیشتری را برای خانه فراهم می کند.

 

قفل برقی با امنیت متوسط

این قفل های درب بیرونی محبوب ترین و همچنین پر استفاده ترین در بازار هستند. آنها با مواد مقاوم و بادوام ساخته شده اند. و در عین حال دارای چفت های امنیتی ضخیم تر و طولانی تری هستند که در صورت اجبار باز شدن درب را دشوار می کند.

 

این بدان معنا نیست که نفوذ کردن غیرممکن است، اما به کار بیشتری نیاز دارد، بنابراین در صورت داشتن آن، احتمال وقوع آن کمتر است.

 

قفل برقی با امنیت بالا

اگر اولویت شما محافظت از خانه است، باید قفل های برقیبا امنیت بالا را هدف بگیرید. اینها به دلیل مکانیسم پیچیده داخلی و همچنین اجزای منحصر به فردشان با بقیه متفاوت هستند.

 

چفت های امنیتی آن ضخیم، مستحکم هستند و به عمق خوبی در چارچوب در می رسند. علاوه بر این، آنها به طراحی خاصی مجهز هستند که زور زدن آنها را دشوار می کند. در واقع، برای باز کردن آنها باید قفل یا در را از بین ببرید و در نتیجه با ابزار سروصدای زیادی ایجاد کنید.

 

با این حال، آنچه در مورد این قفل های امنیتی برای درهای خارجی بسیار چشمگیر است، کلید آنها است. طراحی کلیدها برای هر قفلی از این نوع منحصر به فرد است و تنها توسط نمایندگی مجاز سازنده قابل تکرار است. و برای انجام این کار یکی از الزامات این است که ثابت کنید مالک ملکی هستید که از قفل محافظت می کند.

 

بنابراین، می توانید مطمئن باشید که هیچ کس نمی تواند کلیدهای شما را کپی کند. حتی اگر در مواقع اضطراری به آنها قرض بدهید. با استفاده از این قفل در فضای باز شما احساس امنیت خواهید کرد، به علاوه از عزیزان و اشیای با ارزش خود محافظت خواهید کرد.

 
قفل های برقی با توجه به طراحی آن

قفل های برقی با توجه به طراحی آن:

قفل های برقی برای درب های چوبی

این قفل ها برای درب های خارجی با داشتن مکانیزم داخل درب مشخص می شوند. به این ترتیب در برابر حملات بیرونی مقاومت بیشتری دارند و در نتیجه ایمن تر هستند.

 

آنها طراحی زیبایی شناختی و محتاطانه ای دارند، زیرا فقط دستگیره و ورودی کلید قابل مشاهده هستند. آنها همچنین به عنوان قفل برای درهای چوبی خارجی عالی هستند. با این حال، آنها به بیشترین کار نصب نیاز دارند، بنابراین در بیشتر موارد به کمک یک قفل ساز نیاز است.

 

قفل های برقی برای درب های روکش

این نوع قفل درب حیاط در نگاه اول با سایرین متفاوت است. مکانیسم و ​​اجزای آن در خارج از در قرار دارد و به همین دلیل کمی بیرون زده است.

 

امنیت آن نسبی است. مهمتر از همه، زیرا بستگی به نصب دارد. برای اینکه در برابر حمله مقاوم شود، باید آن را محکم به درب جوش داد یا با پیچ های محکم محکم کرد. در غیر این صورت، با چند ضربه از بین بردن آن آسان خواهد بود.

 

طریقه نصب قفل برقی بسیار ساده است، زیرا نیازی به باز کردن سوراخ در در یا نصب اجزای داخل آن نیست. به همین دلیل در میله‌ها و درهای ساخته شده با موادی که سوراخ‌کاری آنها دشوار است، به‌طور گسترده استفاده می‌شوند، بنابراین به عنوان قفل برای درب‌های آهنی بیرونی و به عنوان قفل برای درب‌های فلزی خارجی به خوبی عمل می‌کنند.

عوامل تعیین کننده هنگام خرید قفل درب خارجی

نوع درب

همه قفل های درب حیاط با هر نوع درب مطابقت ندارند. قبل از خرید هر یک از آنها، به متریال درب خود نگاه کنید. اگر از چوب ساخته شده باشد، احتمالاً قفل اوپن کلوزر را ترجیح می دهید. نه تنها به دلیل ظاهر زیبایی بلکه به این دلیل که به طور خاص برای درهای ساخته شده از آن مواد طراحی شده اند.

 

از طرف دیگر، اگر از فلز ساخته شده باشد، یک قفل رینگ بهترین خواهد بود. در لیست ما، قفل برقی کله گاوی یکی از آنهاست. این به راحتی نصب می شود و با تناسب خوب، تمام امنیت مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

 

در مورد در، باید سمت باز شدن آن را نیز در نظر بگیرید. یعنی اگر درب شما به سمت راست یا چپ باز می شود. در هر صورت، چفت های قفل باید با سمت باز شونده مطابقت داشته باشند. به خصوص با لبه دیوار آنها وارد می شوند.

 

اگر به این جزئیات توجه نکنید، خطر خرید یک قفل درب بیرونی معکوس را دارید.

 

سطح امنیت

هنگامی که امنیت هدفی است که برای خود تعیین کرده اید، باید قفل های مقاوم در فضای باز را انتخاب کنید. همانطور که اشاره کردیم؛ سختی، ضخامت و طول چفت ها از دیگر مواردی است که برای داشتن قفل ایمن باید ارزیابی کنید.

 

در این مرحله، به خاطر داشته باشید که قیمت قفل برای درهای خارجی هر چه مکانیسم های امنیتی بیشتری را در بر بگیرد، افزایش می یابد. بنابراین، شما باید آماده سرمایه گذاری در حفاظت از خانه خود باشید.

 

توصیه شده ترین قفل های خارجی برای امنیت آنها، قفل های برقی کله گاوی هستند. مهمتر از همه، زیرا آنها تمام مکانیسم عملکرد خود را در داخل در نگه می دارند، بنابراین باز کردن آنها دشوار است.

 

تسهیلات

در نهایت، هر قفل درب حیاط بسته به طراحی آن، نیازمند فرآیند نصب متفاوتی است. همانطور که در بالا توضیح دادیم، قفل های رینگ راحت ترین نصب هستند، زیرا به سادگی روی در قرار می گیرند و با پیچ محکم می شوند.

 

به نوبه خود، قفل های کله گاوی کمی پیچیده تر هستند. اگر در مورد یکی از آنها تصمیم گرفتید و تجربه نصب قفل را ندارید، ممکن است به کمک یک متخصص نیاز داشته باشید.

 

در رابطه با مواد لازم، نباید نگران باشید، زیرا اکثر قفل های درب حیاط شامل پیچ برای نصب هستند.

 

چرا به قفل برقی درب حیاط نیاز دارم؟

درب حیاط یکی از نکاتی در خانه است که باید حداکثر مراقب آن باشید، زیرا دسترسی به همه چیز و افراد مورد نظر شما را فراهم می کند. بهترین راه برای انجام این کار، نصب یک قفل با کیفیت در فضای باز است.

 

اینها محافظتی را فراهم می کنند که هر خانواده برای احساس امنیت و آرامش به آن نیاز دارد. به خصوص زمانی که اعضای آن برای تعطیلات یا کار از خانه دور هستند.

 

اگر می‌خواهید با آرامش و بدون نگرانی در مورد احتمال نفوذ فردی ناخواسته به خانه‌تان زندگی کنید، خرید قفل برای درهای بیرونی یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید بگیرید.

 

نتیجه گیری در مورد قفل برقی درب حیاط

به طور خلاصه، قفل برای درب های امنیتی خارجی عنصری است که امنیت و حفاظت بیشتری را در خانه شما به شما ارائه می دهد، مهم است که یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد و بتواند آرامش ذهنی مورد نیاز را به شما ارائه دهد.

 

با مدل‌های زیادی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، مجموعه‌ای از بهترین قفل‌ها را برای درب‌های خارجی با هدف سهولت در انتخاب شما آماده کرده‌ایم، زیرا با هر یک از آنها به شما اطمینان می‌دهیم که شکست نخواهید خورد.

این مقاله راهنمایی برای انتخاب قفل برقی درب حیاط را به شما عزیزان توضیح دادیم.

 

بهترین قفل را برای درهای خارجی انتخاب کنید، امنیت خانه خود را افزایش دهید و از خانه خود نهایت لذت را ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.